Predstavnici OK SMŽ – sudionici okruglog stola: percepcija i razvoj obrtništva trebaju promjenu

0

U susret 53. Danu  obrtnika održan je okrugli stol u organizaciji Udruženja obrtnika grada Zagreba kojem su prisustvovali predsjednici, tajnici i članovi upravnih odbora prijateljskih udruženja iz Karlovca, Klanjca, Kaštela,  Požege, Splita, Siska , Vukovara i Zadra te predsjednici OK Zagreb, Mirza Šabić, , OK  Karlovačke županije Darko Stanković, OK Sisačko -moslavačke županije Adolf Cvancinger.

Moderator okruglog stola bio je Antun Trojnar , predsjednik zagrebačkog udruženja a teme su bile:
*  Prezentacija projekta Zagreb crafts i  projekta Biznis akademija- izlagač Olinka Pavić Perović , iz 24 sata
* Strategija razvoja Obrtničke komore  strateški plan 2018.-2022. izlagači M.Omazić i L.Cindrić s Ekonomskog fakulteta
* ZOS –Sajam obrtničkih zanimanja- osvrt i rezultati- izlagač Mirza Šabić, predsjednik OKZ

Gđa. Pavić Perović kroz pawer point prezentaciju istaknula da projekt Zagreb crafts  na moderan  i lako dostupan način omogućava obrtnicima prezentaciju njihovih proizvoda i usluga a samim time kao digitalna platforma dostupan je u cijelom svijetu što obrtnicima otvara šire tržište.
Biznis akademija je prva platforma koja u suradnji s Tele2 i 24 sata, educira obrtnike  i poduzetnike o digitalizaciji poslovanja a koja su im u današnjem svijetu digitalizacije prijeko potrebna.

O strategiji razvoja Obrtničke komore Zagreb  govorili su M.Omazić i L. Cindrić s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Riječ je o čvrstoj platformi za donošenje konkretnih i provedivih planova koja je napravljena prije svega u suradnji s obrtnicima osluškujući njihove potrebe da obrtništvo vrate na mjesto koje mu pripada.

U osvrtu na ZOS – sajam obrtničkih zanimanja Mirza Šabić je istaknuo porast interesa škola i djece  za sajam nakon čega se povećava broj upisa u obrtnička zanimanja. Ove godine sajam je posjetilo više od 6000 osnovnoškolaraca iz Zagreba i Zagrebačke županije . Učenicii su imali priliku vidjeti prezentaciju 40 obrtničkih zanimanja koje su prezentirale srednje strukovne škole i više od 500 obrtnika.
Tijekom tri dana sajma održano je natjecanje cvjećara i kozmetičara. U  suradnji s 24sata, posjetiteljima je predstavljen digitalni brend  Joomboos, vodeća mreža influencera u regiji koja okuplja više od 2,500.000 pretplatnika na YouTubeu i više od 2,000.000 pratitelja na Instagramu.kako bi se i na taj način privukli mladi.
Prema provedenim anketama učenicima je posjet sajmu znatno približio strukovne škole i zanimanja za koja se u njima mogu obrazovati što je svakako pozitivan trend.

Zaključci okruglog stola su:
– konstantno raditi na  promjeni percepcije i razvoju obrtništva
– nastaviti s pozitivnim trendom promocije obrtničkih zanimanja i to ne samo  tradicijskih i deficitarnih nego i
uslužnih djelatnosti
– kroz organizaciju radionica u gradovima diljem Hrvatske pomoći obrtnicima kako digitalno poslovati
– kroz strategiju razvoja savladati put kako bi se obrtništvu vratilo mjesto koje mu i pripada
– nastaviti na promociji obrtničkih zanimanja kroz partnerstvo na relaciji obrtnik- roditelj-  osnovna škola -srednja škola i samim time mijenjati
stav prema obrtničkim zanimanjima

Na kraju donesenih zaključaka predsjednik Udruženja Antun Trojnar istaknuo je  da obrtnici neće odustati u borbi za svoje mjesto i obrazovanje  i pozvao kolege na zajedništvo u promicanju obrtničkih vrijednosti.

Okrugli stol 2 Okrugli stol 1Okrugli stol 1

Komentari su zatvoreni

rfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-sliderfwbs-slide

Powered by themekiller.com anime4online.com animextoon.com apk4phone.com tengag.com moviekillers.com